
کمیته تیم اجرایی با موضوع ارزیابی رضایتمندی مراجعین با حضور ریاست محترم مرکز و تیم مدیریتی و اعضای کمیته برگزار شد. در این کمیته رضایتمندی مراجعین در سه ماهه آخر سال ۱۴۰۳ مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
در نظر سنجی انجام شده توسط واحد بهبود کیفیت در صد مراجعین در نظر سنجی این مرکز را برای مراجعه بعدی انتخاب کردند و همچنین بیشترین رضایتمندی مراجعین از نحوه برخورد پرسنل و خدمات ارائه شده در بخش های داخلی ۲ و بخش جراحی ۲ اعلام شد، که از همکاران این بخش ها تشکر و قدردانی میگردد.
دکتر ابراهیمی پور رئیس محترم بیمارستان در این کمیته بیان داشتند که نظر سنجی انجام شده به صورت استاندارد انجام شده و این ارقام کاملا واقعی در نمودارها نشان داده شده است. ایشان نظرسنجی از مراجعین را در روزهای ترخیص بیماران مورد تاکید قرار دادند تا خدمات ارائه شده در طول مدت بستری مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرد.
رئیس محترم بیمارستان؛ رفتار و شایسته سالاری همکاران واحد حفاظت فیزیکی ، کمک بهیاران و خدمات عمومی را در کنار خدمات درمانی در افزایش رضایتمندی بیماران موثر برشمردند
