


به گزارش روابط عمومی بیمارستان، این نشست با حضور مدیر محترم مرکز آقای دکتر عادل و معاون بیمه استان، کارشناسان بیمه سلامت استان و کارشناسان بیمه بیمارستان با هدف تعامل و هم اندیشی جهت بهبود فرآیندهای خدمترسانی و کاهش مشکلات بیمهای برگزار شد. دکتر عادل مدیر محترم مرکز با تأکید بر اهمیت خدمات مطلوب بیمه ای به بیماران اظهار داشتند: یکی از اهداف مهم در این بیمارستان تسریع در خدمت رسانی مطلوب به بیماران می باشد. ایشان حذف تدریجی پروندههای کاغذی بستری و توسعه سامانههای الکترونیک و دسترسی آنلاین را ضروری دانستند. همچنین ضمن بازدید میدانی از بخشهای مختلف بیمارستان، بر ضرورت تعامل مؤثر در نحوه ثبت و درخواست خدمات و حل مشکلات مربوط به ارسال اسناد بیمهای تا پایان خرداد ماه خبر داده شد. از محورهای مهم این جلسه، بررسی علل بروز کسورات در بیمارستان و ارائه راهکارهای اصلاحی برای رفع این مشکلات بود. در پایان این نشست، بر نقش حمایتی و مکمل بیمارستانها و سازمانهای بیمهگر به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران بدون دغدغههای مالی تأکید شد و اقدامات لازم در اجرای این فرایند در دستور کار قرار گرفت.
