
این جلسه با حضور ریاست و اعضای کمیته اجرایی برگزار گردید. در این کمیته استراتژی های ذیل مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت؛
استراتژیهای های اصلی
بهبود کیفیت
بهبود بهرهوری
همچنین برنامه های جامع مرکز براساس مدل کارت امتیازی متوازن ( BSC ) در ۵ حیطه مورد بررسی قرار گرفت؛
منظر مالی
منظر مشتری
منظر کیفیت مراقبت
منظر بهبود فضای کسب و کار یا فرایندهای داخلی
منظر یادگیری و رشد
این استراتژی ها و برنامه های پیشنهادی راهبردی در حیطه های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
