
جلسه کمیته اجرایی با حضور ریاست و اعضای محترم کمیته در بیمارستان برگزار شد. در این نشست، میزان رضایتمندی مراجعان در سهماهه نخست سال جاری در بخشهای مختلف بیمارستان و کلینیکهای تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس پایش انجامشده توسط دفتر بهبود کیفیت بیمارستان، بالاترین سطح رضایتمندی بیماران مربوط به بخشهای
زایشگاه، پستپارتوم، قلب، اطفال و داخلی ۲ بوده است. همچنین در میان کلینیکهای تخصصی، درمانگاه انکولوژی بیشترین رضایتمندی مراجعان را به خود اختصاص داده است.
دکتر ابراهیمیپور، رئیس محترم بیمارستان، در این جلسه با تأکید بر نقش آموزشی بودن مرکز، اظهار داشتند: «نحوه برخورد و پاسخگویی مناسب به بیماران و همراهان، همراه با ارائه آموزشهای درمانی مطلوب در بخشهای مختلف، تأثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی مراجعان دارد.»
