کمیته بررسی رضایتمندی بخش ها و کلینیک تخصصی که به منظور هماهنگی در ارایه خدمات مطلوب تر، در شش ماه اول سال 1402 برگزار شد.
دکتر موسوی رئیس محترم بیمارستان در این جلسه با اشاره به این که بخش اورژانس بعنوان پیشانی و ویترین عملکرد بیمارستان خاطرنشان کرد: اگر در یک بیمارستان مسیر ارائه خدمات به درستی طی شده باشد بر فعالیتهای دیگر مجموعه اثر گذار خواهدبود و رضایتمندی بیشتری ایجاد میگردد.
آراستگی تختها و نظافت اورژانس ها و بخشها، رفتار پرسنل، حضور به موقع بر بالین بیمار و ارائه خدمات در بدو ورود بیمار در تغییر نگرش مراجعین، نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی خواهد داشت.
ریاست محترم در این کمیته؛ رسیدگی با نظارت مستمر مسئولین واحدها و بخش ها و سوپروایزرها را در بهبود شرایط، لازم و ضروری برشمردند.
همچنین با توجه به اهمیت پاسخگویی به بیمار و در راستای بهبود کیفیت خدمات و بررسی رضایتمندی مراجعین اعضای این کمیته سرزده از قسمتهای مختلف اورژانس های مرکز بازدید نمودند و نحوه ارائه خدمات در اورژانس ها از نزدیک مشاهده و مورد ارزیابی قرار گرفت.



